INFORMÁCIÓ:
Az Ön által megrendelt termék törékeny. Az Ön által megrendelt árukat alapos ellenőrzésnek vetjük alá és az eredeti csomagolásban tároljuk. Ezen túl a csomagot a szállítás előtt kívül-belül buborékfóliába csomagoljuk, amely megfelelően elnyeli a szállítás során esetlegesen fellépő ütéseket. A csomagot ezután felár ellenében biztosított és törékeny (kifejezetten üvegáruk szállítására kialakított) szolgáltatással küldjük el.
REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIÁLIS FELTÉTELEK
Az online áruházban vásárolt árukra vonatkozó jótállási idő alapesetben 24 hónap.eshop.rona.glass A jótállási időszak az áru ügyfél általi átvételének napján kezdődik.
A küldemény hiányosságait vagy az áru sérülését azonnal, de legkésőbb a küldemény átvételét követő 48 órán belül e-mailben kell bejelenteni a következő címen: eshop@rona.sk vagy munkanapokon telefonon a +421 424 601 282-es telefonszámon. Előfordulhat, hogy az áru a rendkívül gondos csomagolás ellenére a szállítás során megsérül, ezért javasoljuk, hogy átvétel előtt ellenőrizze annak sértetlenségét. Előfordulhat, hogy a hiányos szállításra vagy a termék mechanikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációkat nem ismerjük el. A Vevőnek jogában áll nem átvenni az árut a szállítótól, ha az áru nyilvánvalóan nem felel meg a Vevő által megrendelt termékeknek, ha az áru csomagolása megsérült, vagy ha az árut a megfelelő adó- és átvételi bizonylatok (számla) nélkül szállítják.
Ha panaszt kíván tenni a megvásárolt áruval kapcsolatban, kérjük, előzetesen vegye fel velünk a kapcsolatot (elérhetőségek). A Vevő a szerződéstől való elállási jogának gyakorlása során köteles döntéséről az eladót egyértelmű nyilatkozat, pl. postai úton elküldött levél formájában értesíteni. Kérjük, hogy a reklamált árut (lehetőleg a velünk történt egyeztetés után) a RONA, a. s., Schreiberova 365, 020 61 Lednické Rovne címre küldje el. Javasoljuk, hogy az árut ajánlott küldeményként, „törékeny és biztosított küldemény” kiegészítő szolgáltatással küldje el. A Vevő köteles az árut legkésőbb az elállási jog gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni vagy visszahozni; az áru visszaküldésének költségei a Vevőt terhelik. Az áru visszaküldésének határideje betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján szállításra átadták. Kérjük, soha ne küldje vissza az árut utánvétellel. Csatolja a csomaghoz az általunk az áruval együtt elküldött adóbizonylat (számla) másolatát és a kézbesítőtől kapott kézbesítési visszaigazolás másolatát.
A reklamált áru kézhezvételét követően azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és megállapodunk Önnel a reklamáció gyors megoldásáról. Ha a reklamációt elfogadjuk, az Ön választása szerint darabonként kicseréljük a reklamált árut, vagy egy másik, Ön által választott árut biztosítunk Önnek (a reklamált áru értékében), és mi viseljük az új áru visszaküldésének és kiszállításának költségeit is, illetve Önnek joga van elállni a szerződéstől, amely esetben visszatérítjük a pénzét. A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától és a reklamált áru kézhezvételétől számított 30 napon belül feldolgozzuk. A reklamáció eredményéről a reklamációs eljárás befejezése után azonnal értesítjük Önt e-mailben, és a reklamációs jegyzőkönyvet az áruval együtt kézbesítjük Önnek.
A reklamációra a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, a fogyasztók védelméről szóló 250/2007. sz. törvény és a fogyasztóknak a távértékesítés keretében kötött vagy üzlethelyiségen kívül létrejött szerződés keretében történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során történő védelméről, valamint egyes törvények módosításáról szóló 102/2014 sz. törvény rendelkezései vonatkoznak.
Letölthető dokumentumok
Panasztételi űrlap
Szerződéselállási űrlap
A szerződéstől való elállás – útmutató