Számlázási adatok:
RONA, a. s.
02061 Lednické Rovne, Schreiberova 365
Cégjegyzékszám: 31642403
Adószám: 2020442182
EU-adószám: SK2020442182
Cégbejegyzés: Trencséni Járásbíróság, betét: 299/R
Bankkapcsolat – Szlovák Köztársaság (pénznem – EUR)
IBAN: SK80 0200 0000 0000 0160 3372
Bank neve: VÚB, a. s., Bratislava
Levelezési cím, reklamációk fogadása:
RONA, a. s.
SK-02061 Lednické Rovne, Schreiberova 365
1. Megrendelések fogadása
Internetes bolt: www.eshop.rona.glass
E-mail: eshop@rona.sk
Postai úton: a levelezési címen.
Minden beérkezett megrendelés kötelező érvényűnek minősül.
2. Az adásvételi szerződés létrejötte
Az adásvételi szerződés a Vevő megrendelésének az Eladó általi elfogadásával jön létre.
3. Árak
Az árak az eshop.rona.glass webáruház aktuális árlistája szerint értendők.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
4. A megrendelések elküldése
A megrendeléseket a fizetés beérkezését követő munkanapon elküldjük. A megrendelés kézbesítése az Ön címére általában a megrendelés feladását követő 24 órán belül megtörténik. Kizárólag a Szlovák Köztársaság és a Cseh Köztársaság területén szállítunk a DPD, s. r. o. és a Slovenská pošta, a. s. szállítócégeken keresztül.
5. Postaköltség és csomagolás
DPD futár – 5,90 € ÁFÁ-val
Packeta – 3,90 € ÁFÁ-val
6. Szállítási idő
A raktáron lévő árukat a megrendelés kifizetésének beérkezésétől számított 1–2 munkanapon belül, de legkésőbb 14 napon belül kiszállítjuk. Ha az áru nincs raktáron, a Vevőt tájékoztatjuk a szállítási határidőről. Fenntartjuk a jogot arra, hogy előre nem látható események esetén meghosszabbítsuk a szállítási határidőt. Erről azonban a Vevőt minden esetben azonnal tájékoztatjuk. Az Eladó nem vállal felelősséget a szállítás késedelméért és az abból eredő károkért, hogy a Vevő a megrendelés leadásakor rossz levelezési címet diktált be, vagy azt helytelenül töltötte ki a megrendelőlapon.
7. A Vevő köteles az alábbiakra
A megvásárolt vagy megrendelt áru átvétele, a megállapodás szerinti vételárnak a megállapodás szerinti határidőn belüli kifizetése az Eladó számára, beleértve az áru szállítási költségét is. Az áru átvételekor az áru ellenőrzése a sérülések szempontjából. Az áru átvételét követően az Eladó sértetlennek tekinti az árut. Az áru mindaddig az Eladó tulajdonát képezi, amíg a Vevő ki nem fizeti azt.
8. Elállási jog
A Tt. 102/2014. sz. törvény értelmében a Vevőnek távoli szerződéskötés esetén joga van a kézhezvételtől számított 14 napon belül akár indoklás nélkül is elállni a szerződéstől (azaz visszaküldeni az árut). Ez a jog csak a fogyasztót illeti meg; fogyasztó az a személy, aki a szerződés megkötése és teljesítése során nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el. A fogyasztó szerződéstől való elállásával a szerződés kezdettől fogva megszűnik.
A fogyasztó az Eladóval kötött szerződéstől való elállási jogát írásos formában vagy más tartós adathordozón történő feljegyzés formájában gyakorolhatja; ha a szerződést szóban kötötték, a fogyasztónak a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához elegendő a fogyasztó bármely olyan egyértelműen megfogalmazott nyilatkozata, amelyben kifejezi elállási szándékát (a továbbiakban: „elállási nyilatkozat”). A fogyasztó a megfelelő formanyomtatvány segítségével állhat el a szerződéstől.
Ha a Vevő eláll a szerződéstől, köteles az árut a kézbesítéstől számított 14 napon belül visszaküldeni az Eladónak az eredeti csomagolásban, minden tartozékkal együtt és ugyanolyan állapotban, ahogyan az árut átvette, beleértve a visszaigazolt megrendelés mellékelt másolatát; az árut ajánlott küldeményben, „Törékeny” megjelöléssel kell feladni, hogy a szállítás során a termékek ne károsodjanak. (Az Eladó nem vállal felelősséget a termék szállítás közbeni elvesztéséért vagy sérüléséért.) Az Eladó a visszaküldést és a termékek ellenőrzését követően haladéktalanul visszatéríti az árukért kifizetett összeget, levonva a szállítási költséget és adott esetben az áruk szállításával kapcsolatos egyéb költségeket. Az ügyfél nem küldheti az árut utánvétellel. Tekintettel arra, hogy utánvételes küldemény esetén az Eladó nem képes ellenőrizni a termékek állapotát, az árut visszaküldi a Vevőnek azzal, hogy a szállítási idő beleszámít az áru visszaküldésére rendelkezésre álló 14 napba. Az Eladó köteles az áruért fizetett árat a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevőnek, beleértve a Vevőnek az áru megrendelésével kapcsolatban felmerült költségeit is. Az áru visszaküldésének költségei csak akkor terhelik a Vevőt, ha a termék teljes mértékben megfelel a minőségi követelményeknek és nem hibás.
A Vevő jogosult az online vitarendezési platformot (a továbbiakban: „OVR”) használni vitás ügyeinek rendezésére, az általa választott nyelven. A Vevő használhatja az OVR platformot az alternatív vitarendezéshez, amely a következő weboldalon érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. A Vevőnek az OVR platformon keresztül történő benyújtáskor ki kell töltenie egy elektronikus panaszbejelentő űrlapot. Az általa benyújtott információknak elegendőnek kell lenniük az illetékes online alternatív vitarendezési szervezet azonosításához. A Vevő csatolhat dokumentumokat panasza alátámasztására.
9. A személyes adatok és azok védelme
A személyes adatok védelméről itt olvashat bővebben.
10. Fizetési feltételek
Fizetés kártyával vagy az áru átvételekor készpénzzel.
11. Jótállás
11.1. Minden termékünkre az eladástól számított 24 hónapos garanciát vállalunk.
A garanciális és jótállás utáni szerviz nyújtója:
RONA, a. s.
SK- 02061 Lednické Rovne, Schreiberova 365
A garanciális javításokat a termék eladásának helyén kell igényelni.
11.2. Jótállási feltételek
- A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amíg a termék garanciális javítás alatt állt.
- A garanciális javítás igénybevételekor a terméket az eredeti csomagolásban, a termék vásárlását igazoló eredeti bizonylattal együtt kell átadni. A terméket a Vevő saját költségén szállítja az Eladónak.
- A jótállás a gyártási hibákra és az anyaghibákra terjed ki.
- A jótállás hatálya alá tartozó esetekben a javításhoz szükséges anyagokat a szerviz biztosítja, a garanciális szolgáltatás keretében. A kicserélt alkatrészek és részegységek a szerviz tulajdonába kerülnek.
- A jótállási igényt legkésőbb a jótállási időszak utolsó napján kell benyújtani.
11.3. A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
- a) a termék rendeltetésétől eltérő célú használatból eredő hibák;
b) a nem megfelelő kezelés, figyelmetlenség, nem megfelelő szállítás vagy nem megfelelő tárolás által okozott károk;
c) mechanikai, hő- vagy vegyi hatások által okozott károk;
d) elkerülhetetlen események (természeti katasztrófa, tűz, árvíz) által okozott károk.
11.4. A Vevő személyes adatai
- Az Eladó (adatkezelő) a Vevő személyes adatait a Vevő által megrendelt áru kiszállítása, adóbizonylat és jótállási jegy kiállítása céljából kezeli.
- Az adatkezelő a következő személyes adatokat kezeli: vezetéknév, utónév, cégnév (ha megadásra került), szállítási cím, számlázási cím, telefon, e-mail.
- A Vevő ezt tudomásul veszi, és beleegyezik abba, hogy az Eladó megadja a vezeték- és utónevét, címét és telefonszámát a fuvarozó cég számára a kapcsolatfelvétel és a megrendelt áru problémamentes kiszállítása érdekében.
11.5. Sütik
A nyújtott szolgáltatások javítása érdekében weboldalunk sütiket használ. A sütik olyan kisméretű szöveges fájlok, amelyek az Ön számítógépén vagy eszközén kerülnek elhelyezésre, amikor meglátogatja a weboldalunkat. A sütik használata nem sérti a személyes adatok védelméről szóló Tt. 18/2018. sz. törvényt, mivel használatukkal nem gyűjtünk személyes adatokat, és nem adjuk át azokat harmadik félnek. Weboldalunk böngészésével minden felhasználó beleegyezik ezek használatába és tárolásába a böngészőjében.
12. Záró rendelkezések
Az Eladó fenntartja a jogot a jelen feltételek módosítására és megváltoztatására. Az Eladó és a Vevő itt említett egyéb kapcsolataira a többször módosított Kereskedelmi Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.
A jelen Általános Szerződési Feltételek 2019. 01. 01-én lépnek hatályba.
Letölthető dokumentumok
Panasztételi űrlap
Szerződéselállási űrlap
A szerződéstől való elállás – útmutató